poniedziałek, 19 marca 2012

IMAGINY KREJZOLINY
Part 5. 
 
31. Niedawno przeszłaś na dietę, bo uznałaś, że skoro jesteś dziewczyną Zayna, to musisz dobrze wyglądać. Właśnie siedzisz na kanapie i zwijasz się z głodu, bo jest już po 22-giej, a ty nie miałaś nic w ustach od 17-stej. Nagle do pokoju wchodzi Malik i od progu pyta: Zjesz może pizzę ? Nie - odpowiadasz i uśmiechasz się delikatnie, a chłopak wychodzi z pokoju. Jednak po kilku minutach wraca i z pizzą rozmiaru XXL siada na fotelu, na przeciwko ciebie. Przez chwilę wymieniacie się spojrzeniami, nic się nie odzywając. Gdy twój Bradford bad boy zaczyna coraz głośniej zajadać się pizzą, włączasz TV.On jednak nie daje za wygraną, i z pełną buzią pyta ponownie : Jesteś pewna, że nie chcesz jej chociaż spróbować ? Kręcisz przecząco głową. Zayn chwyta za największy kawałek, siada koło ciebie i wyłącza telewizor. Wpycha ci pizzę na siłę do buzi. " Moja przyszła pani Malik wygląda idealnie i ja nie pozwolę jej karcić się jakimiś dietami" - mówi i Uśmiecha się do ciebie zadziornie,całując cię przy tym w czoło.


32. Przyjaźnisz się z chłopakami od jakiś dwóch miesięcy i dziś z rana wraz z Hazzą postanowiliście trochę pobiegać. Niestety wracając skręciłaś sobie kostkę i nie możesz iść z nimi wieczorem na imprezę. Zostajesz jednak u nich na noc, bo poprosili cię o przypilnowanie domu, gdyby przypadkiem wrócili " nie trzeźwi ". 
Leżysz właśnie na łóżku w jednej z sypialni i esemesujesz z kumpelą, gdy nagle otwierają się drzwi od mieszkania. Niespodziewanie do pokoju wchodzi Harry i puszcza muzykę. Patrzysz na niego ze zdumieniem, na co on podchodzi do ciebie, bierze na ręce i mówi : W końcu jestem ci coś winien, zatańczymy ? Wybuchasz śmiechem. - Jesteś wariat - mówisz zadziornie. - Może i tak, ale wiesz, co jest w tym wszystkim najśmieszniejsze ? Kręcisz przecząco głową. - To, że się w tobie zakochałem - patrzy ci głęboko w oczy i delikatnie muska twoje wargi. Wtulasz się w niego i jeszcze przez dłuższą chwilę kołyszecie się w rytm muzyki.


33. Niedługo po rozstaniu się z Liamem kumpela wyciągnęła cię do restauracji. Na początku nie byłaś co do tego przekonana, bo od zerwania nie wychodziłaś z domu, ale po dłuższych namowach w końcu się zgodziłaś. Siadacie przy jednym ze stolików i zamawiacie coś do jedzenia. Jednak kiedy kelner przynosi zamówienie spotkanie zamienia się w koszmar. Zauważasz w drzwiach reastauracji Payna. Momentalnie zrywasz się z krzesła i wybiegasz z pomieszczenia, jednak chłopak idzie za tobą. Dogania cię po chwili i prosi,żebyś zaczekała. Chwyta cię za dłoń. Odwracasz się, a z twoich oczu spływają łzy. - Zostaw mnie - mówisz. On jednak nie daje za wygraną. - Nie wiem co powiedzieć.. - zaczyna. - Od naszego rozstania nie jestem sobą, nie mogę się pozbierać. Dopiero po twojej stracie doszło do mnie, jak bardzo cię kocham i jaka jesteś dla mnie ważna. Proszę, wróć do mnie, a obiecuję, że wszystko naprawię. - Nie jestem przekonana..- odpowiadasz niepewnie. Dady Direction wyciera łzę, która właśnie spływa ci po policzku. - Nie mogę patrzeć na łzy dziewczyny, na której zależy mi najbardziej na świecie.. tymbardziej, że płacze przeze mnie - chwyta cię za rękę. - Proszę, daj mi drugą szansę. - Dobrze - odpowiadasz, a on z radości z całej siły cię przytula. - Już nigdy nie pozwolę sobie ciebie stracić - szepcze ci do ucha i chwilę później odprowadza cię do domu.


34. Od dłuższego czasu pragniesz nauczyć grać się na gitarze. Twój starszy brat wyczaił gdzieś numer do leworęcznego gitarzysty i zapisał cię na lekcję. Podekscytowana idziesz pod wyznaczony adres. Dzwonisz do drzwi. - Już idę - słyszysz. Nagle drzwi się otwierają, a ty nie możesz uwierzyć własnym oczom. Przecież to Niall! kręci ci się w głowie. - Wszystko w porządku ? pyta zdezorientowany. - Jasne, jestem ( tu wstaw swoje imię ). Miło mi cię poznać. - Nie dajesz nic po sobie poznać i " wyluzowana " wchodzisz do środka. - Napijesz się czegoś ? - pyta Horan. - Tak - odpowiadasz, a kiedy on idzie w kierunku kuchni, siadasz na łóżku w jego pokoju i dzwonisz do koleżanki. - Kaśka, nie uwierzysz, kto mnie będzie uczył! Sam Niall Horan! Nawet nie wyobrażasz sobie, jak przystojny jest na żywo! - szeptasz jednym tchem. Gadacie jeszcze przez chwilę, i nagle słyszysz, jak coś obok pokoju huknęło na podłogę. Podchodzisz przestraszona do drzwi i widzisz Nialla leżącego na podłodze. - Ty.. podsłuchiwałeś ? - patrzysz na niego z przerażeniem. - Przepraszam.. nie wiem, dlaczego to zrobiłem.. - tłumaczy się ze zmieszaniem. - Pomożesz mi wstać ? - Śmiejąc się podajesz rękę blondasowi. On wstaje, ale jednak jej nie puszcza. - Jakoś ci to wynagrodzę - mówi zadziornie. Rumienisz się. - A tak na marginesie, ty też jesteś bardzo ładna - szepcze i za rękę ciągnie cię z powrotem do pokoju.


35. Ty i twoja kapela gracie dziś wieczorem koncert w jednej z Londyńskich kawiarni. Na początku śpiewasz własne utwory, ale zadecydowałaś, że na koniec wykonasz " What Makes You  Beautiful ". Po występie wszyscy klaszczą i zbierasz wiele pochwał. Kiedy wychodzisz już na zewnątrz, słyszysz, jak ktoś za tobą krzyczy - A ta utalentowana wokalistka to jest do wzięcia ? - Myślisz że wyrwiesz mnie na taki te.. - w tym momencie urywasz, bo właśnie odwróciłaś się i zauważyłaś, że to nie byle kto, tylko sam Louis Tomlinson! - tak, tak właśnie myślę. Odpowiada zadziornie. - Nie wydaje mi się - uśmiechasz się szeroko, udając niedostępną i przechodzisz na drugą stronę ulicy. Następnego dnia w szkole całkowicie bujasz w obłokach, przez co już parę razy zostałaś upomniana od nauczycieli. Nagle na lekcji matematyki wchodzi do lasy kurier z ogromnym bukietem kwiatów. " Zastałem może pannę ( tu wstaw swoje imię ) ? Podnosisz rękę i bukiet wędruje w twoją stronę. - Od kogo to ? - Jest kartka ? - pyta twoja przyjaciółka. Otwierasz kartkę, a w środku widnieje napis " You don't know you're beautiful. Ps. umów się ze mną :)" - No od kogo to ?! - pyta ponownie kumpela. - Od takiego jednego.. odpowiadasz, z ogromnym uśmiechem na twarzy, opierając głowę o rękę.









To by było na tyle, postaram się dodawać notki częściej :)
Z którym z chłopców imaginy najbardziej was interesują ?
Z chęcią przyjmę zamówienia :)
Piszcie i pytajcie o co chcecie tutaj :
http://www.formspring.me/Directionersx

4 komentarze:

  1. ołł :D twoje imaginy są świetne :D
    hmm . ja bym poprosiła więcej z Niall'em :D

    Poozdrawiam < 33
    i oczywiście czekam na następne ; *

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepsze imaginy jakie czytałam ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. boże , świeeeetne! ♥

    OdpowiedzUsuń